Träningar

Hejsan! Idag var det snabbträning med alla hästarna. Queen longerade jag med sadel, vilket gick bra förutom några glada bocksprång för att hon fick stå igår...
Fly tränade jag hoppning med teamet. Skitkul och duktig var flickan. Orkar inte lägga upp outfit eller så men vi börjar verkligen komma igång nu :)
Maybe försökte jag träna dressyr, men hon fick syn på en skata strax innan jag skulle sitta upp, vilket förstörde hela passet då hon noga undvek det hörnet där hon hade fått syn på den stackars skatan. Bocksprång blev det inte så många, men hon tvärstannada hundra gånger och backade, stegrade några gånger och gick skänkelvikning runt hörnet. I slutet travade hon normalt (normalt för henne... heh) på volten några varv, jag och hon var genomvåta av svett och så var hon för en gångs skull inte helcp, så jag avslutade där. Sedan badade jag henne, vilket hon faktiskt tyckte var jätteskönt! En helt annan häst på marken säger jag bara! :o
Kram J

2012-03-30 | 23:01:25 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback