27°C

Hello!
Jo, just nu är det varmt som *****!
Typ 27° i skuggan just nu...
Så, idag tyckte jag att båda mina damer förkänade ett bad XD Så, jag red ner Classic till stranden. Och lät henne plaska omkring lite. Hon ska ju hoppa hos Neiwada på Lördag, och jag tyckte att eftersom att hon har tränat dressyr så hårt den sista tiden, så var de nog skönt för henne att koppla av lite idag.
Det är lite kallt för att simma ännu. Men hon gick i så att hon hade vatten upp till magen ungefär.
Pix fick också ett break från träningen idag. Hon har hårdtränats den senaste tiden. Och går näst intill fläckfritt i L:A nu, vi har fortfarande lite att träna på. Men de sitter hyfsat nu i alla fall. Hon ska få ta en liten tränings-tävling hos Poniy den 3 Juni, tar L:A då, för att få känna på hur hon känns på borta plan. Så kommer inte att pressa henne direkt, mest som en Clear Round.
Idag tog jag med även henne ner till stranden, hon är lite mer försiktig än Classic, men badade benun upp till knäna i alla fall!
I alla fall, här får ni hästarnas outfits för dagen:
CLASSIC:
PIX:
/R

2012-05-24 | 18:59:22 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback