All set for summer!

Yey!
Nu är allt klappat och klart inför sommaren!
Hagarna planerade, scheman utlagda. Ja, och så en MASSOR av flugskydd!
Classic är extremt kännslig för flugor/bett. Så hon har ett flugtäcke m. hals.
Sedan så har båda mina damer varsin flughuva, då de hindrar flugor från att komma in i ögon/mule/öron.
Och så sprayar jag dem dagligen med flug spray på sommaren.
CLASSIC: Flug huva + flugtäcke
PIX: Flughuva
Och så något som både jag och hästarna ÄLSKAR under sommaren!
Förrästen, är det någon som vill ha sin häst på bete med mina tjejer i sommar? Jätte snälla båda två, Classic kan bli lite stoig vid brunst. Men annars hur snäll som helst!
Så, någon som har en häst för mycket som de vill ska stå här i sommar?
/R

2012-05-10 | 19:42:34 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback