Dagarna går...

Hej! Förlåt men jag är sjukt trött och orkar verkligen inte. Hjärnan känns helt bedövad och jag skulle typ inte ens kunna räkna 1+1... Men i alla fall. Jag red bara dressyr, imorgon blir det lugnt och sen på lördag ska jag också till Neiwada. Vi ska debutera Msv A vilket jag hoppas, men... hm. Jag tror nog inte att det kommer att gå bra. Men jag  har ju faktiskt hoppat en hel bana 1.30m så, ja... Vi får hoppas. Sen ska jag hoppa LA också, så det blir inte bara jättehögt xD <3
Jaja, jag har fel dator, så kan inte lägga upp ngn outfit, men ni får nöja er med detta inlägget så kanske jag kan blogga mer imon<3

Kram J

2012-05-24 | 22:13:24 | J's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» wir

Känner mig också så, skitjobbigt xc

2012-05-25 // 13:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback