Fixa inför tävling

Hej!
Nu har jag kommit hem från stalet, har fixat iordning Classic inför tävlingen imon. Ska ju till Neiwada och hoppa 60 och 110 cm. Ska köra lite lugnt med henne. Så, nu är hon badad och klart, knoppad, och står i boxen med ett täcke. Förhoppningsvis så rullar hon sig inte XD
Jag ska visa er vår outfit för imon:
Classic:
Transport:
Läder grimma, transport skydd, Back-on-Track nät täcke (Bara i boxen+tar med mig)
På banan:
Jag:
Ridhjälm,kavaj,vita ridbyxor, tävlinsg topp, och mina underbara hopp-stövlar
Så, Wish me luck!
/R

2012-05-25 | 18:00:00 | Outfits | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» SSI

Lycka till, men du, jag undrar var man kan skriva hästens namn på huvan? Mejla mig är du snäll :) <3

2012-05-25 // 18:54:15
» Neiwada

Lycka till tjejen!<3

2012-05-25 // 21:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback