Fullt upp

Tja!
Tyvärr så har jag inte hunnit blogga allt för mycket. Har fullt upp IRL just nu. Avslutningar,tävlingar,skolan, och så ska jag hinna äta/andas/sova där i mellan. I alla fall, idag så kom jag till stallet ganska sent, vid 6/7 tiden. Så, jag bestämde mig för att båda två fick vila idag, Classic red jag ut med, och Pix NH tränade jag i paddocken. En mysig, lite halvt stressig stund i stallet idag. Har så SJUKT mycket att göra just nu. Men men, ska försöka ge er lite tids inställda.
Outfits för dagen,
Classic:
Pix:
De var hur varmt som helst idag, typ mellan 15-19 °C! Så, nu har jag tagit av täckerna på mina tjejer, har dock kvar regntäckerna för när de regnar, men annars är de helt "nakna" i hagen nu XD
Min outfit:
De var allt!
Hörs!
/R

2012-05-02 | 22:17:25 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback