Hoppning på Fly

Idag tog jag ut Fly i paddocken och tränade hoppning. Hon var lite trött från igår, men hade ändå en massa energi. Vi tränade på att hoppa kombinationer, vilket gick bra, vi övade på både två och tre-kombinationer med olika många galoppsprång emellan. Vi började på ca 80cm på en tvåkombination med ett och två galoppsprång emellan. Sedan la vi till ett till hinder så att det blev en trekombination och vi tog ett galoppsprång mellan båda, och sen två galoppsprång mellan båda. Tillslut tog jag ett galoppsprång mellan det första och mittersta hindret och två galoppsprång mellan det mittersta och sista hindret. Sedan bytte jag håll och är gick det också jättebra :)
Så jag höjde, till ca... 1m Vi hoppade hela kombinationen från båda håll igen, och det gick super igen, så jag vågade höja mer, så vi avslutade på ca 1.30m :) Jättekul att det gick så bra och det blev endast ett nedslag, som kom på sista hindret i kombinationen första gången vi hoppade 1.30m. Men jag provade igen och då gick det bra. Därför tycker jag verkligen att Fly är värd massor idag :D
Outfiten:
Jag:
Fly:
Pannband :)
Bak och fram :)
Kram J

2012-05-05 | 12:39:09 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback