Ja du...

Hej!
Fick en fråga av Neiwada, om jag inte skulle vilja hämta hem Dissan.
Jag tycker att den frågan förkänar ett eget inlägg.
Ni känner väl redan till min och Dissans historia. Vi har nog gjort ALLT tillsammans. Men, olyckan var framme i höstas, då Dissan fastnade i hagen och skadades rejält illa. :(
Men, efter månader av vila, så är han nästan helt återställd. Och, eftersom att jag har två damer här hemma, som måste tränas regelbundet. Så hadde jag inte den tiden åt honom längre. Jag valde då att låna ut honom till Lina (Luftmänniska)
Om jag skulle vilja ta tillbaka honom?
De klart! Frågan har plågat mig länge, men jag vet, att för hans eget bästa. Så låter jag honom stanna precis där han är.
För, OM jag skulle ta hem honom, så måste jag sälja en av mina tjejer. Och om så, så är det utan tvekan Pix. Både Classic och Dissan har varit hos mig sedan starten. Pix köpte jag för ca ett år sedan. Men jag har ALDRIG fäst mig så mycket vid en häst som jag köpt. Så jag har inte hjärta att sälja henne.
Men visst, hade jag haft tid, så hade jag utan tvekan tagit hem min lilla diamant! <3
Så, är det någon där ute som mot förmådan skulle vilja ta hem Pix? Säg till, MEN!
Det beror HELT på vem det är! Annars stannar mina hästar precis där de är! :D
Hoppas du fick svar Neiwada!
/R

2012-05-15 | 21:12:56 | SVAR PÅ TAL | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Förstår...Vissa hästar fäster man sig verkligen vid!<3

Kram Neiwada

2012-05-15 // 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback