Jobbar på..

Hej!
Jo, som sagt så fixade jag iordning Classic inför tävlingen imon.
Jag ska faktiskt berätta att den 2 juni (Dagen innan SM kval 1) Så ska jag tävla en L:A med Pix hos Poniy.
"Va?!" Tänker ni säkert, men, Pix ska inte gå allt för hårt då, jag vill bara känna på L:A programet lite innan. Och orkar gör hon. För nu har hon fått kondis den lilla tjejen!
Så, idag så fick hon ett lugnt dressyr pass i paddocken, och jag fortsatte min träning med Lillan. Precis som igår typ..:P
Jag ska säga en till sak till er, OM någon/några av er har vägarna förbi GBG, så mejla, så kanske vi kan ses? :)
Behöver verkligen träffa nya människor just nu länner jag! Ju fler desto bättre eller hur? :)
Så, om ni tänkte sticka ner till varma GBG, så mejla så kan vi byta mob. nr.
:) Ja.. vad finns det mer att säga?
See yá!
/R

2012-05-25 | 21:33:27 | R's inlägg | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Jag finns ju hyfsat gärna om du vill ses! :-)

2012-05-26 // 08:39:52
» Julia

Ett av mina livs mål är ju att någon gång få åka till gbg och gå på Håkan Hellström konsär! ;)



Annars finns ju alltid skype? :)

2012-05-26 // 09:02:29
» ida

hej kan inte du lägga ut bilder hur man lägger upp headern som du gjorde med passen hur man gjorde?:D

skulle bli jätte glad:)

2012-05-26 // 19:47:14
» SSI

Jag kan ju inte åka ner till GBG, bor i Sthlm och mitt landställe ligger i Skåne, men man kan ju annars använda Skype? :)

2012-05-26 // 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback