Kämpigt terrängpass

Hej! Idag red jag ut till terrängbanan med Fly. Hon var jättepigg och hoppade och studsade som skjutton! Haha!
Vi började med att rida fram på en äng, allt gick hyfsat okej tills jag galopperade. Haha, jag fick knappt ner henne i trav, och när vi hade travat en liten stund, galopperade hon på stället igen xD
Efter en lång stund var jag helt slut i armarna och Fly började bli lite trött = bra!
Då började jag hoppa så smått... och Fly var inte ALLS trött längre -.-
Jag fortsatte hoppa och kom upp i ganska så upphetsande höjder och avslutade sedan med en MVS B bana :D Riktigt kul att känna att hon är så redo för Medelsvår i terrängen. Men hon var sjukt trött efteråt och de flesta banorna på medelsvår är ganska så mycket längre... Men det fixar sig nästa gång :D
Outfiten:
Jag:
Fly:
Kram J

2012-05-04 | 23:18:44 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback