Läskigt...

Hm, idag fick vi rapporten om hur det gått hos veterinären. De skickar nämligen ett papper. Så i alla fall. Det var med bävan jag läste det...
Det stod att det var ett litet levande föl föl därinne, men fölets hjärta slår tydligen ganska så svagt... :( De sa att de ska ta mer prover för att se om det var något fel på fölet... Så vi får bara hålla tummarna och hoppas att allt ska bli bra med fölet.
Vi ska tillbaka imorgon för att de ska kunna ta prover och hon kommer att få stanna där i några dagar... :( Jag vet inte hur länge men jag hoppas verkligen att allt kommer bli bra... Jag som hoppades så på att få en liten fölis här...
Kram J


2012-05-07 | 20:47:55 | J's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Loppan

Läskigt! Hoppas det går bra med fölet!

2012-05-07 // 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback