Lillans första "sadel" träning

Hej igen!
Jo, nu blir ni säkert förvånade, har jag satt på lillan (Marilyn) en sadel redan?! Nej nej, lugn. Jag har bara promenerat och gosat med henne de senaste dagarna. Så nu går de att leda henne utan att hon rusar iväg. Så de är bra. Idag så la jag en maggjord över henne, utan att spänna den.
Hon var spänd som bara den i början. Höjde huvudet, spände halsen och öronen var riktade lite bakåt.
Men efter lite klappar, och en morot. Så fattade hon att det här inte var farligt. Så då kunde hon stå med gjorden över ryggen utan att bry sig särskilt mycket.
Jag tyckte att de räckte så för idag.
Hon är mitt nya projekt, och jag har ingen brådska med att börja rida henne, utan hon ska ridas in i lugn och ro, och det får ta den tid det tar.
Här har ni hennes outfit:
/R

2012-05-22 | 18:05:35 | Outfits | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» SSI

Hon verkar trivas :)

2012-05-22 // 18:37:31
» EELLIINN

Hur laddade ni ner imovie???



Måste ha säger jag bara...

2012-05-23 // 16:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback