Queen of life *På foder*

Pass: (klicka på bilden för att se en större)

Info: Queen var inte precis en planerad ponny. Jupiter, hennes pappa, smet från hagen och betäckte Springtime. Det blev ett fint föl som har blivit inriden på Soreca till en fin ponny. När hon föddes var hon väldigt ljus och såg nästan ut att bli en isabell, men hon har blivit mörkare och är en fin fux. Hon är en supermysig och go ponny!
Hon var dock med om en hemsk händelse, hon skulle ha ett föl, men fölet fick en tumör och den spred sig till Queen på korsryggen och bakbenen. Fölet dog, men Queen överlevde men är promenadshäst (rids inte så hårt) och avelshäst. Hon är triangelmärkt, så hon får inte tävla heller.
Queen: OBS Egentagna bilder!
Sista bilden funkade inte men jag ska försöka igen...
Kram J

2012-05-10 | 10:22:00 | J's hästar och pass | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EELLIINN

söt... har ni sett Boy? Min nya ponny?

2012-03-08 // 18:34:41
» maddjo

Tjenare! Nu är alla mina lufthästar till salu! Har tyvärr inga pass till dem men om ingen vill köpa dem så får jag typ bara ta bort dem så kolla in på min sida maddjo.n.nu och se om det finns nån häst du gillar! :)

2012-05-10 // 11:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback