Shopping

Hej! Jag har shoppat lite idag och det börjar bli ÖVERFULLT i mitt hästskåp. Haha. Ni ska få ett litet smakprov på lite av det jag köpt idag, det har mest handlat djur.
Vad tycker ni?
Leopardboots (det finns tillbehör med)
Påfågelboots :)
Zebraboots (det finns tillbehör)
Blommor med :)
Sedan köpte jag lite "normalt" också:
Detta var inte ens hälften! Men mer får ni se i mina ridpass. Jag hade till exempel ett av dem igår, om ni såg iläggetprecis innan detta <3
Kram J

2012-05-21 | 15:10:52 | J's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M :)

SV; Jo, men jag var ett av undantagen! Jag är från Morces, men har bytt till egen blogg nu ;D

2012-05-21 // 18:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback