Svar till Olivia

Jag skulle ha ett SM-kval på min blogg innan, men då fick jag en kommentar som lyder så här:Hej!
Jag tycker inte ni kan ha SM tävling.
Sverige-Mästerskapen! Det är inte ni som styr och ställer över SM! Alla som vill tävla SM med
Sin lufthäst borde få bestämma själva! När det passar dem och vilken placering de får. NI kan inte bara komma och BESTÄMMA ALLT! Det tycker jag inte är rött. Jag kommer inte stödja detta alls
Och inte heller delta. Dock kommer jag kvala in till SM "själv" utan att bli styrd av andra!
Jag kanske låter hård, men detta kan faktiskt inte ni bestämma!
Ni kan PoniyMästerskapen men INTE Sverige-Mästerskapen!
Hoppas du förstår detta och är mogen nog acceptera!

Och jag håller med den som skrev kommentaren men sammtidigt skulle det vara kul att vara med. Men som person som skrev kommentaren sa så är det kanske mer rättvis att själv få bestämma om man kvalar in och vilken placering man får sen.

Kram =)
Svar: Hej! Jag kan förstå vad du menar, och håller med lite, men tänk samtidigt att alla typ är med, och skriver att de kommer etta eller så... Hur blir det då? Och vad är det för tävling om den inte ens "finns." Samtidigt kan jag förstå om några är emot detta, men vore det inte roligare om man tävlar SM på riktigt, än om man skriver om det...
Enligt vad alla andra som komenterade tycker, så verkar det som att majoriteten vill att vi ska ha SM, så jag tror nog att det blir SM, även om du inte tycker det. Förlåt. Men det verkar ändå som om de flesta tyckte att det var en bra idé :)

Kram J

2012-05-05 | 23:14:07 | SVAR PÅ TAL | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Olivia

Har funderat lite å det och det är kanske kan funka. Men hur ska du gör ska det bara var ett kval och sen går vissa vidare till ett annat kval eller ska det vara så att alla går vidare till Sm? =)



Kram

2012-05-06 // 11:57:54
» ponnypenny

Hej!

Jo, detta kanske är en dålig idé och så, men vore det inte bättre att kalla det Lufthäst SM, för att då fattar man ju att det inte är på riktigt och alla vi som har lufthästar bor ju nästan utspridda över hela sverige :D :D

2012-05-07 // 18:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback