Trött tjej...

Hello!
Nu är jag trött som bara den. Har seriöst varit igång hela dagen.
Pix ska ju tävla dubbelt i helgen (Lör+Sön)
Både i SM kvalet och på en tränings tävling hos Poniy.
Men, hon har fått kondition nu, och jag ska inte pressa henne på lördag. Så det är ingen fara.
Men, på fredag kommer hon då att vila/skritta. Och imon kommer jag bara att jobba lösgörande på henne. Så idag trimmade jag klart henne inför tävlingarna. Och jag är så enormt stolt över min lilla ponny! Hon kanske inte är bäst i världen på dressyr, men hon jobbar på och försöker så gott hon kan.
Classic löshoppade jag idag, och Lillan fick samma sadel träniing som vanligt.
Här får ni min och Pix outfit för dagen:
PIX:
JAG:

2012-05-30 | 20:00:06 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback