TRÖTT!

Jag vet, jag är galen, men jag var bara TVUNGEN att se om jag hade varit med i någon dressyr LA tävling, och nu hittade jag äntligen. Den 28/9 -2011 tävlade jag LA och LB på Kungsgården och kom tvåa i LA, vilket innebär att jag får en extra "lapp" i SM kvalet :D <3
Här kommer länken för "beviset" : http://www.kungsgarden.n.nu/tavlingar-nyheter
Bläddra typ längst ner så finns jag med där i resultat i dressyrtävlingen :)
Kram J

2012-05-06 | 01:01:10 | Tävlingar | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Måste man hamnat på någon speciell placering i LA?

Kram Neiwada

2012-05-06 // 11:35:35
» ponnypenny

Men asså det är väl inte rättvist...? Jag har ju med vunnit en massa tävlingar och borde i så fall få typ 5 extra lappar? Och det är ju tävlingar hela tiden så att bara säga att du har vunnit en så får du en extra lott är väl inte rättvist, om du fattar :)

Kram

//E

2012-05-07 // 18:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback