Två hästar i skritten

Hej! Queen har ju en fölis i magen. Så jag tror jag tar det lite lugnt med henne nu. Igår red jag och galopperade faktiskt också.. Men idag blev det skrittmaskinen.
Fly har ju tävlat en massa (varje dag sedan i fredags) förutom igår då, för då red jag ju markarbete, så hon får också gå i skritten. Maybe åkte ju idag till Zafirgården <---TRYCK! (hemsidan)  Zafirgården <--- TRYCK! (bloggen) och ska stanna där ett tag. Förmodligen tills hon inte behöver henne längre.
Jag ska leta en ny häst att ha och sånt. Queen säljs när hon fått sitt föl, vi får se vad som ska hända med fölet... Maybe åker ju bort ett tag, efter det vet jag inte riktigt. Jag ställde ju mest upp för att hjälpa ägarna med hästen, men är inte så intresserad av att själv behålla henne faktiskt. Ägarna har nämligen köpt en annan häst och vill inte ha tillbaka Maybe... :/
Så... någon som har en fin häst till salu så är jag nog intresserad antar jag :)
I alla fall. Outfitarna :)
Fly:
Queen:
Kram J

2012-05-01 | 22:15:48 | Outfits | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Julia

Jag har en maxad D-Ponny valack som jag tänkt lämna ut på foder en längre tid (ca ett år) Gå in på min blogg och sedan på hästar så hittar du honom :)

2012-05-02 // 15:48:37
» Julia

Har en D-Ponny jag tänkt lämmna ut på foder ca 13 månader. Kolla in på min blogg så hittar du info om honom där :)

2012-05-02 // 15:53:58
» Julia

Har ändrat mig och tagit beslutet att han är till

salu!

2012-05-02 // 17:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback