Ledsen

Hej! Jag är ledsen för dålig uppdatering. Jag har ingen ursäkt förutom den vanliga, jag har inte tid.. Jag har inte blogglust.. o.s.v. Men det känns ju inte riktigt giltigt. Nej, jag har ingen ursäkt, förlåt!
Erna och jag har fortsatt från marken en hel del och jag försöker så smått lära henne några trix. Hon är verkligen lättlärd och jätteduktig! Hon verkar tycka att det är roligt också.
Fly är halt... :( Det är inget allvarligt, men väldigt tråkigt. Veterinären trodde att hon hade sprungit i hagen och snubblat till eller trampat ner i något hål eller något. Det kan tyvärr hända alla. I alla fall så fick Fly lite kortison och stod inne igår. Nu står hon i grushage och skrittas på asfalt dagligen, utan ryttare. Jag hoppas verkligen att det blir bättre snart så att vi kan kkomma igång igen...
Världens dåligaste bild, jag vet xD 
Duktigaste tjejen hoppar sör fullt innan hon blev dålig :( <3
 
Kram J

2012-11-10 | 14:54:07 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback