No. 5

Hej!
Som ni kanske såg, så har Classic nu kommit tillbaka till Soreca, yey!
Det innebär dock att jag inte har tid till Five längre, det har aldrig känts riktigt rätt med honom faktiskt.
Nu vill jag lägga all tid jag kan till att hitta ett bra hem åt honom! Han är en jätte fin avelshingst och kan bli en jätte fin utställningshäst. Hopptekniken är det inget fel på, och här hos mig har han löshoppats upp till 1.05.
Han är jätte go att ha och göra med, och kan stå i sama stall som ston utan att krypa ut skinnet. Men han är hingst, det ska man ha i åtanke.
Intresserade? Mejla till oss: [email protected] och märk mejlet med "Five" eller liknande.

/R

2012-11-22 | 12:09:15 | Hästar/ ponnys till salu! | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback