Störtdykning

Hej! Kollade igenom statistiken idag och den verkligen dyker rätt ner! Vad har hänt med alla? Gick ni bara in för att R bloggade eller har alla helt plötsligt bestämt sig för att sluta? :( 
Kommentarerna har också förvunnit drastiskt och jag undrar varför? :( Snälla kommentera lite mer! Vad vill ni läsa om?
Om ni inte tycker att det är kul att läsa om ridpassen dagarna i ända kan ni ju säga om det är något annatni vill läsa om, för det verkar inte som om det var populärt med dessa eftersom att ni inte kan lägga någon minut på att slänga in en trevlig kommentar... :( <33
 
Kramar J

2012-11-10 | 16:48:27 | J's inlägg | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LuftLycka

Foderstater, ridpassen, hästarna eller några andra djur ni har?


Kram O:-)

Svar: Tack<3 :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-10 // 19:59:02
» Anonym

Vet inte riktigt vad jag vill läsa om..Men jag läser gärna om ridpass,foderstatusar och typ hur hästarna varit :)

Vi har börjat blogga igen :) Läs gärna

Svar: Det gör jag gärna<3 tack
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-11 // 17:16:56
» Danni

Jag var ovanstående kommentar :)

Svar: Haha, jag förstod det<33
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-11 // 17:17:40
» F

Det är typ väldigt tomt i lh världen nu.... Kanske beror på det? Tycker iaf att det äer jättebra som ni har det! :D
Nu när det är lite tommare skulle jag behöva lite tips på vilka som fortfarande håller igång, eller nya bloggar också.... har du några?
Och danns vem var det?

Svar: Nja, det är få nu... Jag vet inte riktigt vad man kan göra åt det... Det är bara att hoppas på att det blir fler<33
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-12 // 07:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback