Viljornas kamp

Idag red jag på ett högst tjurigt litet sto. Skulle tro att det är för kylan och dessutom tror jag att hon har lite träningsvärk. Sedan kan jag ju inte komma ifrån att hon faktiskt är ett sto, min lilla Erna.
Jag tog det därför lugnare och övade lite trav på en runda i skogen med mycket raksträckor. Hon ville inte riktigt så så fort jag slappnade av började hon tölta. Bara för att reta mig töltade hon riktigt fint när jag ville trava och slängtöltade när jag ville tölta. Det var väldigt irriterande och tog verkligen på tålamodet. Jag fortsatte i alla fall och kände en djup tacksamhet när hon äntligen lyssnade i slutet av rundan och blev riktigt förvånad när hon tillochmed höjde ryggen och trampade på riktigt fint i traven. Som en liten dressyrhäst. Provade då på galoppen lite och det gick väl sådär då hon passade i svängarna men jag brydde mig inte så mycket om det för hon var ju så duktig i traven! :)
Det var nog det!
Förlåt för bilden, jag bloggar från mobilen då internet inte funkar på datorn och jag råkade bifoga bilden innan jag hade redigerat den.. Men ni får klara er för det går inte att ta bort den.. <3 puss J


2012-11-15 | 22:02:45 | Outfits | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LuftLycka

Tack! <333 Det skulle vara jättesnällt!! Jag mejlar dig direkt! <333 Tycket med att det är jobbigt att ta från google. Tack så hemskt mycket!!!


Ja jag vet hur du känner! Islandshästar kan vara envisa som shettisar ibland (enligt mig) åtminstonde Firefox i början ,D

Kram O<33


Svar: Haha, ja, de är så smarta så de kan verkligen gå en på nerverna<33
Ingen orsak, jag ska se vad jag kan leta fram. Alla bilder finns på min förra dator<33

Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-16 // 20:11:15
» RG

Hej! Nu är jag igång igen! Tipsa gärna det vidare så att alla vet!:D<3

Svar: Vad roligt! Ja det ska jag göra<33
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-17 // 10:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback