Alla tre

Hejsan! Idag fick alla hästarna ridas! Jag började med att ta en lång uteritt på Erna. Hon var jättemysig, men stack en gång i galoppen, det gick dock bra, eftersom att jag har fått tips av förra ägaren om hur jag ska göra, annars hade det aldrig funkat. Efter dett lyckades jag i alla fall galoppera utan att hon stack och provade även på pass en liten bit!
Hon blev svettig igen så jag svampade av och la på dubbla täcken för det är kallt och vill inte att hon ska bli förskyld... Funderar mer och mer på solarium (värmelampa) till dem.
Fly blev inte riden idag utan gick i skritten lite eftersom att vi ska tävla EM i morgon! Så det fick bli en liten stund där och sedan tvättade jag henne och gjorde henne ren och fin!
 
Humlan fick ett pass i manegen och hon var jätteduktig idag! Skritt, trav och galopp, inga problem. Börjar nästan bli dags för hemfärd nu :)
Kram J

2012-10-05 | 23:53:37 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback