Five is in da house!

Tja tja!
Five som bloggar här nu va!
Jo, som ni vet så är jag ganska ny på Soreca. Jag har bara varit här i någon månad. Men jag storm trivs! Och vet ni det bästa? Det är BARA ston här! Så jag har massa tjejer alldeless för mig själv... ;)
Min bästa kompis (och den jag ser mest) är Lillan, eller Marilyn som hon heter. Det är R´s andra unghäst. Men så delar ju R stallet med en annan, och hon har en JÄTTE SÖT tjej, ett brunt ponny sto. Fly tror jag att hon heter.
Men, det är ju JAG som bestämmer här, bara så ni vet ;)
Jag har fått gå på mååååånga promenader, vilket kan vara ganska skönt, med ibland är dte långtråkigt, och då får man dra ner huvudet för att äta istället!
Detända dumma med att det bara är ston här, är att jag inte får en hag-kompis. Jag får stå i en hage bredvid de andra, orättvist!
Nu har ju R fått för sig att klippa av mig halva min päls oxå, vilket blev snyggt. Men varför HALVA mig?! Jag förstår mig inte på människor...
 
See yá!
/Five

2012-10-17 | 19:08:51 | R's inlägg | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ellen

Haha, du är ju urgullig Five!

2012-10-17 // 20:38:53
» Zafirgården

Min lilla pojke det, haha!

2012-10-18 // 16:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback