Genomgång

Hejsan! Idag gick jag igenom varje häst steg för steg.
Jag började med  att rida ut en stund på Fly, hon var riktigt mysig och trampade på bra. Vi skrittade mest eftersom att vi tävlade i lördags, men det blev ändå lite trav och galopp. 
Efter att vi ridit en stund mötte vi tre rådjur som stod ute på ett fält och vi stod där och såg på dem ett tag tills Fly blev otålig och då tänkte jag att jag tar en galopp, men då blev hon smått crazy och började bocka, så jag fick sakta av och försöka igen, då blev det dock bättre, men jag fick bilden i huvudet av att hon ville visa upp sig för rådjuren xD
Kram J

2012-10-22 | 20:14:22 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback