Hoppträning

Idag fick Fly ett ordentligt hoppass i manegen. Hon var jätteduktig och vi hoppade både lite gymnastik och lydnadsövningar samt en bana i slutet och det känns riktigt bra inför EM i helgen! Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra för laget, inte för att vinna, men för att alla ska ha kul och känns sig nöjda! Jag åker med min transport denna gången och hoppas att jag får med allting!
Om det är någon i EM laget som vill åka tillsammans till Neiwada så kan vi dela på min hästbuss, den rymmer 5 hästar, kommentera bara i så fall! Om ingen vill så tar jag transporten, men är det så att någon vill hänga på så är det inga problem att byta till bussen! :)
Fly blev i alla fall riktigt svettig så jag duschade av henne, satte på henne täcke så att hon torkar och så fick hon gå av sig det blöta och träningsvärken i skrittmaskinen tillsammans med Humlan, som inte har gått sen i morse (haha, längesedan, inte sant?)
Vad tycker ni om gult? Själv tycker jag det är snyggt och lite speciellt, man tittar lite extra på hästens outfit, men ni kanske gillar lite mer diskret outfit så att man ser hästen istället... Haha, vad tycker ni? Alltid kul med lite åsikter!
Kram J

2012-10-03 | 22:10:45 | J's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sue Ellen

Hej jag älskar eran blogg jättemycket! läser den så ofta jag kan.Jag och mina kompisar har också skapat en lufthäst-blogg. I den bloggen kallas jag också R!
för det är första bokstaven i mitt namn.

så här heter våran blogg:
http://linhagens.devote.se/

Svar: Vad roligt!
Kram J
soreca.blogg.se

2012-10-04 // 12:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback