Måndag igen...

Hej hej! 
Ja, då var det måndag igen.. 
Idag har det seriöst spö regnat typ hela dagen! Så, idag fick båda två longeras igenom ordentligt. 
Jag började med Lillan, hon fick skritta igång ett litet tag, innan jag började jobba med henne. Mycket övergångar la jag in och efter ett tag började hon arbeta bra med bakbenen! Duktiga flicka! Jag har inte så mycket mer att säga om det.outfit:
 
Sedan var det Fives tur, Med honom började jag att skritta fram, precis som med Lillan. Jag joggade honom lite i båda varven och försökte få honom att trava på i en jämn takt utan att rusa. Och i slutet av passet lyssnade han riktigt bra! Avslutade med lite galopp i båda varven. Outfit:
 
/R

2012-10-01 | 17:55:00 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ld A

Vi måste ha det bästa vädret här i gbg-_- Blev piiseblöt när jag gick hem från skolan idag...Man blir så glad också;)-_-

Soligakramar(?) LD A;)

2012-10-01 // 20:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback