Nu börjar det närma sig..

 
Hello!
Ja, jag vet att jag varit lite...inaktiv de senaste dagarna. Men men, jag har annat för mig.
I alla fall, idag fick Lillan gå en promenix, och även Five. Det börjar kännas lite tråkigt att inte ha någon häst att rida, saknar att kunna packa in både Classic och Pix i transporten och åka iväg. Nu har jag två unghästar istället ;) Outfit:
Lillan:

Five:

Men men, det kan vara bra det med! Nu börjar Sorecas 2 års dag närma sig, den 28:de december fyller bloggen 2 år. Kan ni fatta det?! TVÅ år har vi hållt på med bloggen, och jag har varit med hela vägen. Sjukt...
Soreca har blivit en del av min vardag, det bara blev så XD
Aja, kommentera vad NI vill ska hända på årsdagen!
 
/R
 

2012-10-17 | 19:00:57 | R's inlägg | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ellen

Ni kanske kan ha någon tävling :)

2012-10-17 // 20:40:11
» Lissise

Ni kan lägga upp en film

2012-10-17 // 20:41:00
» Neiwada

Ni kan väl lägga upp nån film? Och kanske någon tävling? (Inte vanlig hopp eller dressyr) utan någon som kanske inte handlat om hästar? =)<;

Kram Neiwada<333

2012-10-17 // 21:23:17
» JAg vet :(

Jag vet att detta inte hör till ämnet men snälla kolla på min blogg, Lägg en liten kommentar också, har typ inga läsare, det finns en häst till salu nu också!

http://linhagens.devote.se/

Förlåt om ni tycker jag jobbig.

Svar: Du är inte jobbig, och jag kikar in på bloggen då och då<33
Kram J
soreca.blogg.se

2012-10-19 // 08:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback