Ridnigen

Idag red jag Erna i paddocken och hon var verkligen jätteduktig! Riktigt fin och gick i riktigt bra form. Jag galopperade till och med på volten del och det gick jättebra.
Jag travade även på att öka och minska tölten, samt att gå över till trav från tölten. Erna var verkligen jätteduktig och blev riktigt trött.
När jag tog av henne grejorna efteråt märkte jag att hon var riktigt svettig överallt, mellan bakbenen hade det till och med runnit.


2012-10-21 | 10:54:45 | J's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Stall Grimskaft

Vi brukade raka hela henne, då hon svettas väldig mycket när hon väll svettas. Det kan man inte tro om en sådan lite dam. Men när man kommer in i stallet är hon som en vattenpöl!

Svar: Haha, ja. Jag märkte det. Jag får se om jag måste raka henne, vill inte det för jag tycker att hon är så söt i sin långa päls.
Kram J
soreca.blogg.se

2012-10-21 // 11:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback