Träning inför final!

Hej! Idag blev det hårdträning inför finalen på lördag med Fly. Jag hoppade lite gymnastikövningar, svängar och banor. Kände igenom hela henne helt enkelt. Hon var lite stel men riktigt pigg och glad och hoppade stor över hindren. De ligger ju på en ganska så hög höjd nu när det är EM, så jag körde mest på den höjden i slutet, tränade en hel del kombinationer, linjer och även att komma lång distans på exempelvis tunna räcken, vilket kan vara väldigt svårt för hästar. 
Fly klarade det riktigt bra och gjorde verkligen allt jag bad henne om trots att hon var lite speedad. 
När jag kände mig nöjd skrittade jag ut en stund för att skritta av.
Godistajm!
Kram J

2012-10-23 | 22:52:26 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback