Dagen

Hej hej!
Sorry för att jag inte bloggat, men livet kom i vägen ;) 
I alla fall, Luftlycka är det som ska prova Pix imon, och då kanske hyra henne. 
--------------------
Idag så gick jag ut och gick med Five, jag känner att jag behöver lära känna honom ordentligt innan jag börjar jobba med honom från marken. För ett mål med honom är att han ska kunna följa mig som en hund, att han ska kunna lita på mig.
Så, idag gick vi ut för att gå, vi var ute ca 40 min, och jag lät honom beta ett bra tag. När vi kom in strechade jag honom, och pysslade med honom en stund, innan jag ställde in honom i boxen för natten. 
Outfit:
(Psst... Ni har väl inte glömt att kika in i min sadelkammare? Den är uppdaterad!)
 
Sedan var det Lillans tur, hon fick ridas i manegen, i skritt och trav som vanligt. Övade mycket på halter idag och på att trava utan att hon springer iväg för mycket, vilket faktiskt gick helt OK. 
Outfit:
 
/R
 
 
 

2012-09-20 | 20:37:19 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback