Det svåraste jag gjort...

Hello!
Jo, som jag sa så skulle jag släppa en bomb här ikväll, och det här är nog det svåraste jag gjort. 
Som några vet så har jag tackat nej till EM. Och detta är för att jag tagit det svåra beslutet att sälja Classic och Pix. Ja, ni läste rätt. Båda mina tjejer ska säljas. 
 
Classic - Hon är såld till Zafirgården, åker någon gång nästa vecka
 
 
 
Pix - Ska ut på foder/säljas
 
 
----------------------------------------------------------------
Så, är ni intresserade av Pix? Mejla då till: [email protected]
Märk mejler med "Pix". Jag vill att ni är aktiva och seriösa. (Ta Zafirgården som ett ex.) Jag är extremt mån om vart hon hamnar, då hon är värd guld för mig. 
Ta er gärna tid att titta på försäljnings videorna. Det ger er en blick på vad det är för häst ni kanske ska köpa. 
Och snälla, inga korta mejl som "Hej, jag vill ha Classic" utan ta er tid, det här är mina ögonstenar jag pratar om..
 
Som sagt, Classic är såld! Men Pix finns kvar.
 
 
Mejla om intresserad.
 
 
/R
 
 

2012-09-17 | 20:18:00 | Filmer | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rosgården

Men oj! Varför ska du sälja dom?:o

2012-09-18 // 07:32:13
» stall grimskaft

vf ska du sälja dom?

2012-09-18 // 08:17:44
» Simwim

Starkt av dig! Juag har skickat ett mejl angående Pix, kram! <3

2012-09-18 // 22:33:09
» Linhagens.devote.se

Naaw! är Pix såld? skulle annars vara intresserad.
Jag och mina två kompisar har ett lufthäststall och
jag har alltid gillat Pix. Jag och mina kompisar har även en lufthästsida: linhagens.devote.se
där kallas jag också R ;)

Ledsen för att jag inte mejlar men får tyvärr inte meja till sidor på internet :(

2012-10-05 // 17:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback