En liten häst på ingång

Hejsan! Nu har jag just varit och hämtat den lilla isisen! 
Erna heter hon! Mer info om henne kommer sedan! 
Idag gick det i alla fall jättebra och hon var jätteduktig. Isisar är ju lite "kända" för att vara väldigt stabila och pålitliga och hon levde verkligen upp till det! Lätt att lasta och några gnäggningar blev det ju självklart när hon kom, men hon traskade glatt in i boxen bredvid Humlan och ägnade sig lite åt att prata med Humlan, det blev lite skrik från Humlans sida, men sedan ägnade sig Erna åt maten så då tappade Humlan intresset. 
Här kommer en liten titt på hur Erna ser ut:
Vad tycker ni?
Kram J

2012-09-28 | 12:21:20 | J's inlägg | 7 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Q

Åhh gud sååå söt! Du beskriver henne som att hon vore underbar! Och det bästa med isisar är att man inte växer ur dom, så de behöver man inte vara rädd för! :D

Svar: Tack! :) Det ska bli jätteroligt att jobba med Erna :)Ja men eller hur! Det är ju det som är så bra! :)

Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-28 // 14:23:06
» Anonym

Hon är jättefin!<3
Avis!:)

Kram Neiwada<3

Svar: Tack<33 :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-29 // 17:42:36
» Neiwada

Glömde fylla i namn :)<3

2012-09-29 // 17:43:42
» Anonym

var kommer den ifrån. Super söt :)

Svar: Tack! Från blomstallet :)
soreca.blogg.se

2012-09-30 // 01:01:49
» Q

blir lite sugen på en isis nu ... vart köpte du henne? eller hittade du på henne? ifall du hittade på henne, har du något tips på vart man kan hitta bilder till på söta isisar, för då kan jag komma på en själv :)
En sak till, jag ser inte vad jag skriver just nu, texten är så ljust så jag måste markera för att kolla om jag skrivigt rätt... vore skönt om du kunde fixa texten lite mörkare :)

Kram <3

Svar: Halloj! Synd att texten är så ljus, ska se vad jag kan göra! :)
Jag köpte henne från stall grimakafts kompis. Hon har blomstrande.blogg.se tror jag och hon har jättefina isisar!
Det var dock stall grimskaft jag pratade med om Erna.
Ps. Jag har inte köpt Erna än, jag hyr henne men det blir eventuellt köp! :)

Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-30 // 15:23:45
» Tess

Hej J!

Det va längesedan jag kikade in på bloggen, men det blir ju bara bättre och bättre! ;)
Erna verkar väldigt mysig! Det är alltid kul med nya hästar och isisar är ju intressanta.
Lycka till med nya pållen :)

Kram Tess på Stuteri Hovens <3

Svar: Tack så mycket! Alltid kul med nya läsare, fortsätt gärna :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-30 // 16:56:32
» Solbackencenter

Hej!
Är du fortfarande intresserad av Love?:)

Svar: Nej jag tror inte det, jag hyr ju bara Erna för att se om vi trivs, men för tillfället känns det väldigt bra med henne.. <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-10-01 // 19:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback