Förslag på ny header?

Hej! Vi har ju självklart tänkt att vi ska byta header, det är ju ganska logiskt eftersom att Pix, som är med på headern inte ska vara kvar... 
Jag ska nog dock köpa en isis så i så fall måste den ju vara med på headern, men ändå. Vad tycker ni?
Ska vi, som vi har nu, endast ha en av våra hästar på headern och lite bilder till och sånt, eller ska vi göra på något annat sätt? Vad tycker ni om headern vi har nu? Vad tycker ni att vi kan ändra på? 
Ska det vara ridbilder eller hagebilder eller typ uppställningsbilder. Ska det vara hästarnas namn på? Vi har lite idéer, men skulle vara roligt om ni kunde hälpa till!
Alla tips ni har skulle vara super! :) Så får ni vara med och bästämma hur Soreca ska se ut. En sak tror vi att vi ska ha i vilket fall som helst, vit bakgrund, den behöver inte vara helvit, men i kanten i alla fall.
Gud vad jag saknar sommaren och bad och sånt nu, det känns verkligen avlägset. Riktigt kallt var det idag...
För mig har detta nog varit den bästa sommaren jag kan minnas, den var verkligen helt underbar. 
Hur är det för er? Tycker ni som jag att det är sämst att sommaren är slut eller längtar ni till snö och jultomten? 
:)
Vilken är den bästa sommaren ni kan komma på? Var den nyligen eller har ni också varit med om en sommar som kändes helt magisk?
 
Kram J

2012-09-22 | 21:55:00 | J's inlägg | 7 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LuftLycka

Jah tycker en helt vit bakgrund och så hästarna som leker i snön. Det funkar också att ni rider dem kanelen att den står uppställda. Men om dem står uppställda ska det gärna vara lite elegant! Jag tycker att alls hästar ni äger ska vara med!;-)

Svar: Okej, tack så mycket för tipset! Jag har nog bara bilder på Fly när det är vinter, på de andra hästarna har jag nog inte så mycket, men jag ska se vad jag kan leta fram<33
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-23 // 07:55:22
» Neiwada

Jättefin bild!<3 Är denna och den i inlägget om Fly samma jäst irl?
Tycker ni ska en vit header med någon mer färg på och så tycker jag att Fly, Lillan och Five ska vara med headern och ev. din isis. Alltså som Luftlycka tycker de hästarna ni äger. :)<3

Kram Neiwada<3

Svar: Okej, asså, den hästen på headern och så är från foto-vik.ru, men jag kände att jag hellre ville ha egentagna bilder så att jag har tillstånd att använda dem. Så de bilder som jag har lagt upp nu det senaste är egemtagna.
Tack så mycket för tipset! Jag ska försöka ta en liten del av varje tips och knåpa ihop något bra :)

Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-23 // 08:12:39
» Annie

Jag tycker att ni ska ha vinterbilder när de typ är i hagen :)

Svar: Okej, det kan ju också vara snyggt! :) <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-23 // 08:38:13
» Stall Grimskaft

Jag tycker att ni ska ha två stora bilder på era favoriter och sedan små på dom andra hästarna :)<3

Kram!

Ps! Huvudbilder :)

Svar: Okej, det kanske skulle vara kul :)
Tack för tipset!

Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-23 // 09:41:03
» SolbackenCenter

Eftersom min mejl är knasig så skriver jag lite om Love me på en kommentar istället :)

När vi fick Love me var hon som sagt misshandlad,väldigt rädd och ängslig. Litade inte på någon. Men nu har hennes sociala sida kommit fram och hon är riktigt kelig och go men utan att vara på! I boxen är hon lite sur,markerar att detta är hennes hem och där vill hon vara ifred. Det hon gör är att stryka bak öronen,höja huvudet lite granna men hon gör aldrig något dumt som att sparka eller bita. Hon är trevlig i all hantering som är utanför boxen eftersom hon som sagt vill vara ifred i sin box. Love är longerad,tömkörd och NH tränad,dock inte inriden. Bara tränsvan och lite sadelvan men aldrig sutten på,har hängt på henne som gick utan problem.
Jag har fler bilder på henne från fotoakuten som kan skickas vid intresse!;)
Med vänlig hälsning, SolbackenHästcenter.

Svar: Hej! Okej, det låter faktiskt riktigt intressant och lite att jobba med också, samt att jag älskar sådant som NH o.s.v. :) Du sa att din mail var lite knasig, men skulle du vilja försöka skicka bilder också? :)
Jag ska ta hem en häst för att hyra nästa vecka förmodligen. Men jag får se vem av dem jag är mest intresserad av.

Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-23 // 10:05:50
» Q

Du söker väl en islandshäst? Kolla då in denna sidan, du kan ju fråga om någon av dom e till salu, för det finns jättefina isisar! :D <3
http://blomstallet.blogg.se/

Svar: Hej! Tack! Jo jag har redan varit inne på den hemsidan och sett. Och den hästen jag är intresserad av kommer från det stallet, fast den är inte med för att den är till salu..
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-23 // 10:06:49
» Solbackencenter

Jag kan lägga upp bilderna på hemsidan istället,efter skolan :D

Svar: Super! :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-25 // 07:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback