Hejdå nr 2...

Hello!
Idag har jag inte hunnit uppdatera särskilt mycket, Pix åkte till Luftlycka i morse, men hon är inte såld, utan hon ska vara hos Luftlycka på foder ett tag och så får vi se sedan. 
Gårdagen: 
Jag red ut med Pix en sista gång på ett bra tag. Vi lekte lite, precis som jag gjorde med Classic. Vi hade roligt, galopperade långa sträckor, skrittade runt inne i skogen, och hade det allmänt mysigt. Det är sorgligt att ta förväl av Pix, men jag vet att på hennes papper så står fortfarande jag som ägare. Så jag är inte orolig.
När vi var tillbaka i stallet så badade jag henne, satte på henne täcke och stallbandage, och sa godnatt..
Vad hon hade i boxen:
 
Dagen:
Så, imorse gick jag ut till stallet tidigt, jag borstade och plockade med Pix, fixade iordning henne lite extra. Packade in alla saker i transporten, och så var det bara på med transportskydden och täcket. 
Och så det svåra..igen, att säga hejdå till den andra av mina tjejer, jag kan inte fatta det. BÅDA mina älskade tjejer har åkt här i från inom loppet av två veckor.. Men, de får det bra, det vet jag!
Det här får Pix med sig till Luftlycka:
Kort sagt, Brunt träns, Brun hoppsadel, och brun dressyr sadel. Ett vinter täcke med hals, ett regntäcke och ett stalltäcke. 
Outfit i transporten:
 
Men jag vet att hon får det bra! 
Tack Pix, tack för allt...
 
 
/R

2012-09-23 | 17:56:09 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback