Jogging turer blev det...

Hello!
Jo, idag fick både Classic och Pix varsin jogging tur. De gick ganska hårda dressyrpass igår, och eftersom att jag la lite mer tid på Lillan idag (Kommer i ett senare inlägg) så fick de bara sträcka ut benen i skogen.
Jag gjorde i stort sätt samma saker med båda två, så jag skriver inget personligt för dem idag. 
I alla fall så skrittade/joggade jag först fram, sedan fick de trava i uppförsbackar, och på raksträckor, och skritta i nerförs backar. Efter ett tag fick de galoppera på raksträckorna, helt enkelt sträcka på benen och strecha lite utan krav! När vi var klara skrittade vi hem. 
Outfits:
Classic:





Pix:




 
/R
 

2012-09-02 | 13:00:00 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M :)

Nu har jag äntligen börjat med LH igen! Kika gärna in ;)
// M ♥

2012-09-02 // 17:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback