Löshoppning med bäbisarna

Hej hej!
Idag så fick bbåda mina bäbisar löshoppas, jag gick direkt in i manegen och satte upp hinder när jag kom till stallet. Efter mockandet,maten osv var klar, så hämtade jag Five, vi brukade alltid löshoppa Pix och Classic samtidigt, eller ja, en hoppade och en av oss höll i den andra. Men eftersom att Five är hingst så kan vi inte ha honom tillsammans med Lillan. Five ska ändå inte hoppa så högt, enligt veterinärens rekomandationer. Men lite små skutt kan han ta! Vi började med bommar, som han fick springa över. Och det var nog ganska läskigt, för han blåste upp sig och kollade på dem som om de skulle äta upp honom! Men när vi sedan höjde hoppade han som om han aldrig gjord något annat! Vi avslutade på ca 60 cm. Outfit:
 
Sedan var det Lillans tur. Hon å andra sidan kan hoppa lite högre, men även här började vi med bommar. Hon traskade över dem som om det var det lättaste på jorden. Efter det höjde vi efter hand, och avslutade på ca 1.15! Duktiga tös! Outfit:
 
/R

2012-09-26 | 18:18:00 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LuftLycka

Haha! Sött!

2012-09-27 // 07:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback