Min lilla tjej <3

Hello!
Idag så spenderade jag extra mycket tid med Lillan, som jag skrev förut. 
Så, jag började med att tömmköra henne, SSI (Som jag köpte henne från) sa att hon hade tömmkörts innan så hon kan grunderna. I alla fall så testade jag det idag. Vi skrittade och travade till och med lite. Hon var jätte duktig och var inte alls så unghäst-ig som jag förväntade mig. 
När jag tömmkört henne ett tag så tog jag av allt utom skydden och tränset, och lät henne springa runt i ridhuset ett tag, sedan övade jag på in kallningar och hon börjar nog fästa sig lite vid mig, för hon går efter mig som en hund, ja, tills hon hör något roligt på utsidan, då rusar hon till dörren och gnäggar! Haha, tok ponny. 
Men, jag tog sedan in henne och gosade länge med henne i stallgången innan jag släppte henne i boxen för natten. 
Outfit:






(tog sedan av allt utom tränset och skydden)

2012-09-02 | 21:14:00 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Julia

Visst är det mysigt att bara stå och mya i stallgången? Det är såna stunder som ger en hopp när allt käns svårt <3

2012-09-04 // 10:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback