Mysa lite med lill-tjejen..

Hej hej!
Jo, efter att jag ridit Classic och Pix idag, så bestämde jag mig för att skritta ut med Lillan, jag skrittar och travar med henne själv, men jag vill bara trava inne i ridhuset, galopp gör jag när någon longerar henne. 
I alla fall, så fixade jag iordning henne, och så skrittade vi ut, för att vara så ung så är Lillan extremt säker på foten, vi utforskade lite och skrittade runt där i skogen. Jag övade lite på att hon skulle svara för skänkeln utan smackningar, och att hon skulle lyssna till att jag satt till i sadeln och bromsade utan att ta så mycket i tyglarna. 
Det gick faktiskt bra, hon är för söt, Lill-tjejen!
Outfit:







/R

2012-09-01 | 21:08:37 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rg

Läs på bloggen! Viktigt inlägg ;)

2012-09-02 // 11:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback