Några danssteg

Hej! Idag fick Humlan ett litet pass i manegen. Jag började som vanligt med att sadla och tränsa och sedan gå runt i manegen, sedan longerade jag ett tag och när jag kände mig nöjd fick jag hjälp av min vän som hjälpte mig sitta upp och och sedan ledde hon mig runt i manegen lite. Humlan stod väldigt stilla när jag satt upp, men så fort jag satt på ryggen började hon dansa runt och ville komma iväg. Först dansade hon bara runt när vi skulle gå men efter ett tag lugnade hon sig så då skrittade vi flera varv runt manegen. Efter en stund började jag ta i tyglarna och styrde lite, medan min kompis hjälpte till, och det var lite spänt och några hopp blev det, men annars gick det bra och jag avslutade med att longera lite utan ryttare igen, lugn och fin gick hon tillbaka till stallet och fick mat :)
Outfit:



Kram J

2012-09-09 | 17:25:00 | J's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Loppan

Fint schabrak!

Svar: Tack! :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-10 // 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback