Ni glömmer väl inte?

Hej! De är ju inte lika synliga nu längre, men ni har väl inte glömt att kika in på de bloggar som vi har länkat? Underbara bloggar allihop som förtjänar en titt! (Bara aktiva bloggar är med, har tagit bort de som är oaktiva) 
Om ni vill vara med på länklistan så är det bara att be om länkbyte i kommentarerna. 
Men kom ihåg att ni måste vara aktiva för att få en länk (inte superaktiva men inte heller en nerlagd blogg) och dessutom länka oss också! 
Längst upp i menyn finns alla länkade bloggar! Kika in! Alla blir glada för besök på sidan och att kommentera är ju ännu roligare!
 
//J och R

2012-09-11 | 13:25:00 | J och R | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Jag skulle gärna vilja vara med i länklistan!=)
Länkar redan er!!!<33

Svar: Du var med förut men du hade tagit bort den bloggen som vi länkade så jag tog bort dig för visste inte din nya<3 Förlåt, du är med snart :D
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-11 // 15:42:43
» LuftLycka

Håller på att bli aktiv igen på en ny blogg! Har varit oaktiv men är tbx! Länka gärna mig och då länkar jag självklart er!

Svar: Vad är den nya addressen då? :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-11 // 16:19:24
» RG

Jag skulle gärna viljans med i länklistan :) har länkat er!

Svar: Du är snart med! :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-11 // 18:19:22
» Emilia

JAg skulle viljat vara med i länklistan

Adress www.waymiies.weebly.com

Mvh emilia

Svar: Okej, länkar du oss då? :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-13 // 14:40:45
» LuftLycka

LuftLycka.bloggplatsen.se självklart länkar jag er med!

Svar: Super :) Vi länkar! :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-13 // 17:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback