Sista dagen med min isprinsessa..

God kväll!
Idag var min sista hela dag tillsammans med Classic. Det är helt ofattbart att om 24 h kommer hon inte längre att vara i min ägo. Min fina prinsessa...
Idag så red jag ut på henne, en lång runda. Vi galopperade upp för backar, skuttade över stockar och skrittade igenom smala stigar. Hela turen var  ca 1,5 h. Det var motvilligt som jag satt av henne på stallplanen, för sista gången. Jag sadlade och tränsade av henne. Allt detta med tårar i ögonen, det är nog först nu som det börjar gå upp för mig, att det är min sista dag med henne. 
Jag badade även henne idag, så att hon är extra fin imon när hon åker till Zafirgården. 
Men Classic får min alltid att skratta, hon doppade mulen i hinken med schampovatten, och frustade sedan så att skumm flög överallt! Knasiga ponny!
Jag borstade sedan av henne ordentligt, och redade ut man och svans. Till sist la jag på henne stallbandage och ett täcke för natten. Innan jag gick och packade ihop alla hennes saker. 
Vad hon får med till Zafirgården:
 



Svart Pullarträns, Svart hoppsadel, och nyutprovad dressyrsadel
Vad jag la på henne för natten:


 
/R
 

2012-09-18 | 20:01:49 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback