Snabbis!

Hej! Jag har hur bråttom som helst, men jag vill bara skriva snabbt<3
Igår blev det ett dressyrpass för att göra henne mjuk och go, hon var hur duktig som helst! Stadig och mysig i fomen, bra övergångar och hon försökte verkligen göra rätt!! :)
 
Idag red jag en kortis i paddocken, imon är det ju hopp SM hos Neiwada, jag ska dock bara vara med på förklasserna men det är ju ändå tävling så jag tog det lugnt. Imon hoppar vi in i transporten och åker, så får vi hoppas att det går bra! :) Lycka till till R också som är med i Finalen :)
 
Jag hinner inte med några bilder, men nu vet ni i alla fall att jag är kvar och försöker vara aktiv :)
 
Kram J

2012-09-15 | 20:26:22 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback