Stressigt

Efter att vi hade släppt Humlan i hagen blev det lite stressigt. Fly är duschad från igår, men hon hade smutsat ner sig, så jag fick kämpa lite för att få henne ren och fin igen, det var ju sm tur var bara ytligt så det gick ganska så lätt bort, sedan var det bara på med glansspray så blev det perfekt. En fin fläta i svansen och på med alla transportskydd, svansskydd och lädergrimma, så var hon klar för transporten.
Medan Fly stod i gången och fick lite hö packade jag och min kompis in det sista i transporten, såsom sadlar, hö till henne att tugga på och en massa andra smågrejor. Bland annat ett nytt liniment som det inte är karenstid på:
Denna använder jag bara i samband med tävling. Annars använder jag mitt andra, det är 96 timmar karenstid på (4 dagar) så det kan jag inte använda då. Men det är väldigt bra och när jag inte tävlar, ska jag använda det.
När vi hade packat klart var det bara att lasta på Fly och åka :)
 
Dagens outfit:
 
Kram J

2012-09-16 | 11:11:00 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback