Tisdag

Hello!
Idag kom en tränare hit för att hjälpa mig med Lillan, jag skrittade och travade (visade henne vad Lillan kunde) i ridhuset först. Sedan fick hon säga vad hon tyckte om det, och sedan ge tips på vad som kunde förbättras. Hon sa att Lillan kunde vad som var väntat av hennes ålder, men att hennes trav fortfarande var väldigt "flängig", så det var nog mest det vi jobbade på. Allt som allt gick det bra. Nöjd häst med nöjd ryttare. Outfit:

 
När jag var klar med Lillan så var det Fives tur, honom longerade jag idag igen, fast den här gången utan inspänningar och saker på hans rygg, för att se hur han rörde sig med ryggen. Han ser relativt fin ut för att ha sin lilla "skada". Han fick jogga lite innan jag tog in honom i stallet igen. Outfit:
 
/R
 

2012-09-25 | 18:13:00 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback