Torsdag

Hej! Idag longerade jag Humlan med sadel och träns innan jag satt upp en stund och red runt i skritt och trav. Det gick bra och efteråt longerade jag henne med dockan på i galopp och över ett hinder några gånger, var inte så stora problem och känner mig jättenöjd med träningen idag!



(Hon hade endast det oranga schabraket!)
Med red jag dressyr, men det kändes inte alls bra. Hon var stel och jobbig och jag hade kort tålamod med henne så jag blev arg och därigenom väldigt "flängig" när jag red och Fly fick inte det stöd hon behöver för att kunna gå bra, och därför gick det inte bättre. Jag tog det lugnt en stund och försökte lugna ner mig och sedan gjorde jag ett nytt försök. Denna gången gick det bättre men efter bara en liten stund avslutade jag och tog en skritttur ut för att det inte skulle bli ett dåligt pass. Jag avslutade när det kändes bättre och dessutom blev det hela roligare med skrittturen.



Kram J

2012-09-13 | 15:42:00 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback