Unghäst(-ar)

Hej hej!
Jo, även fast jag är ledsen för att Classic åker så vet jag att hon kommer att få det jätte bra!
Och, imon kommer även en häst från Zafirgården som jag köpt, det var just DÄRFÖR jag säljer Classic och Pix. Jag ska ha kvar Lillan, och så ska jag ha den nya hästen, en 2 åring, skäck... 
Vänta nu, tänker ni. Beskriver hon inte Lillan just nu? Haha, nej då. För det här är en HINGST!
Så, när Classic åker imon kommer även den nya hästen!
uppdatering: Pix ska inte alls till poniy, jag skrev fel helt enkelt. Men hon ska hyras ut till en annan! 
Vill ni se honom?! Lägger ut ett inlägg just nu om honom, världens coolaste hingst!
 
 
/R

2012-09-18 | 20:20:00 | R's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Olivia

Va? Jag ska inte köpa Pix? :O

Svar: Ja, jag vet. Ursäkta mig, jag skrev fel :)
Med vänlig hälsning,
/R
soreca.blogg.se

2012-09-18 // 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback