Dissan in the house!

 Tja tja!
Som ni vet är jag tillbaka på Soreca under två veckor, och då ska jag självklart ge er min uppfattning också! :)
 
R har tydligen skaffat en ny häst, en stor fläckig KO! Hon är omogen som bara den och hur knäpp som helst! Alla kallar henne Lillan, men hon heter något annat långt, men det orkar jag inte lära mig.
Classic är sig lik, sur som ättika och dominant som vanligt. Men jag har saknat henne!  
Soreca är väl sig likt tror jag, lite nya hästar och så, men annars är det i stort sätt samma stall, det är skönt att vara tillbaka, i alla fall för en kort tid!
 
Jag kommer att uppdatera er lite då och då de kommande veckorna!
 
Ha de gryyyyyymt!
/Dissan

2013-01-02 | 13:48:00 | R's inlägg | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Loppan

Haha, kul idé :) Skulle också vilja göra något sådant här, men då får jag väl fråga först ;)

Svar: Självklart får du det! :)MVH
/R
soreca.blogg.se

2013-01-02 // 15:14:32
» ElinF

När började du med det här?
För jag har gjort det här typ förra året... Inget illa menat men ja...

Vad rolig Dissan är! :D

2013-01-03 // 17:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback