Tack!

Tack så mycket S & R! Jag har gjort några "livsviktiga" beslut idag xD. Jag har bestämt mig för att sälja Tashi! Info om honom hittar ni HÄR.
Jag letar också en ny unghäst att utbilda, träna och kanske tävla tillslut... Så har ni en häst från 1-3 år så hör av er till J på [email protected]! Märk mailet med J, Tashi (om ni är intresserade av Tashi) eller J, Unghäst(om ni vet en bra unghäst till salu.)
Tack!
Jag håller utkik om det kommer något mail och ni ska få svar snarast möjligt. Jag väljer noga vem som ska få köpa Tashi för jag är väldigt noga med att han ska få ett bra hem!
Tashi!

2011-08-11 | 17:07:06 | | 17 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» marina

J,unghäst.Jag har ett sto som är tre år.Hon heter Misty

2011-08-12 // 12:25:52
» H

Välkommen J!

2011-08-12 // 14:55:32
» mia

J Tashi hej jag skulle gärna vilja köpa tashi .Hur mycket kostar han ? Är han redan såld? Kan tyvär inte skicka mail till dej det funkar inte så skriver här .Jag har en häst till som behöver sällskap men den är inte riden på länge så vill gärna ha honom som tävlings häst. Jag har även en unghäst så byte kanske unghästen heter calypso och är 3 år det är ett fux sto på 153 cm new forest som jag inte har tid med . MVH stallchiquita

2011-08-12 // 15:43:33
» //I

välkommen j du är bäst

//I

2011-08-12 // 16:14:36
» mia

Välkommen J :)

2011-08-12 // 16:32:48
» J

Mia: Tack! Jag vill gärna veta mer om din unghäst och så. Däremot tror ja inte att han är lika mycket värd som Tashi eftersom att han inte är inriden. Dessutom är Tashi ung och väldigt välutbildad! Han är rätt speciell att rida också men ger allt om han litar på en. Han måste få stå i en STOR box eftersom att han inte trivs annars och han kan inte stå tillsammans med andra hästar eftersom att han vantrivs då. Om du ska köpa honom så har jag två villkor: jag måste få ha honom som pappa till Skäcklas föl och du måste meddela mig om du ska sälja honom eller hyra ut honom o.s.v. Är det okej? Jag tänkte sälja honom för 200 000 (luftpengar)och jag kan betala 20/30 000 för din unghäst beroende på hur bra den är. Han är ju inte inriden och det både kostar och tar tid. Låter det bra för dig eller vill du ändra på ngt?



I: Tack så mycket!Detsamma!



H: Tack!



Marina: Berätta gärna mer om Misty. Hur mycket är hon riden o.s.v. Vad kan du tänka dig för pris?



Kraam! :D

2011-08-13 // 12:48:00
» J

Mia: Berätta gärna så mycket du kan om din unghäst! :D och vad kan du tänka dig för pris? <3 :D

kraam

2011-08-13 // 13:27:49
» ponnypenny

Hej! jag har mejlat om en häst du kanske är intresserad av;D och välkommen!!

2011-08-13 // 15:51:02
» mia

Jag tycker att det låter bra unghästen är inriden men kan bara skritt trav galopp och jag har börjat hoppa henne lite hon är pigg och glad och tycker att det är kul med arbete hon är fux med en stjärn mamman heter Rain och pappan heter My chips. Hon kan gå bra i form och är inte svår riden .Stallet där jag har min häst är stort med stora boxar och stora hagar med daglig utevistelse . Jag kommer vara hos honom varje dag och självklart får du ha honom som hingst till skäckla . :)Unghästen kan jag tänka mig ha 25/30 000 för .

2011-08-13 // 19:57:27
» J

Låter bra, men jag har fått andra erbjudanden också så jag ska vänta lite och se vem jag tycker verkar bäst.

Tack! Du får gärna köpa Tashi men jag vill att han står ensam i en hage...

jag ska tänka på unghästen också<3

2011-08-14 // 10:01:58
» Mia

Ja han kan stå ensam jag har en hage till honom .Ja jag vill gärna köpa honom för 200 000 om det går bra men isåfall när ska han hämtas. :)

2011-08-14 // 17:25:22
» J

Det låter super! Låt mig hälsa på honom då och då bara 8D

Du kan hämta honom när helst det passar dig. Han är väldigt lättlastad. Ingen utrustning medföljer för det är Amanda som har köpt all utrustning. Så jag har ingen utrustning till honom. Men han har en väldigt "vanlig" rygg så det är lätt att få sadlar att passa. :D

Ha det så bra och sköt honom väl!! :D

2011-08-14 // 21:03:29
» mia

då hämtar jag honom idag ha det så bra du med :D

2011-08-15 // 10:13:32
» J

Jättebra!! :D Hejdå Tashi!! <3

2011-08-15 // 14:36:36
» Anonym

du ville veta mer om Misty.

hon är inte in riden.mycket att jobba med.Jag fick hon litte inan sommaren kom.Så hon har bara varit i sommarhagen med dom andra hästarna jag har.

ras-okend

hon är en c ponny.

kön-sto

vad vill du ge för hon.

år-3

hon är en snäll och lugn ponny med ett hjärta av guld.

2011-08-15 // 15:08:14
» marina

va jag skrev ju mit namn.det är jag som har skrivit det om Misty.såg nu att namnet inte har kommit med.

2011-08-15 // 16:13:56
» marina

glömde en sak.Misty är brun och vit med brun man och svans.har mest brunt på kropen men har vit också

2011-08-15 // 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback