SVAR

D om Till salu!
hur mycket kostar bilbo och red wine tsm?har en ridskola med många hästar/ponnys.

SVAR: Bilbo kostar ca 14 000 LP (luft pengar) och Red Wine kostar 20 000 LP.

Jennifer om  lägger nog av...
Hej! Jag skulle kunna lägga ett högt bud på Lollipop för att hon ska få bo i mina stall. Jag har många hästar och ponnyer, då hon kommer få många kompisar:)
Desutom är jag med i eran klubb så jag kan hela tiden mejla er och berätta hur det går med henne. Jag har hittat en fin hingst också...skulle du vilja ha föl efter henne? För isåfall om du inte vill sälja Lollipop till mig kanske jag kan få hennes föl?:)

SVAR: Lolli e inte till salu just nu, men föl går bra! hör av dig! :)

Nordsjö :) om Till salu!:
intresserad av Red Wine om det fortfarande går att köpa henne? :) Tacksam för svar / Nordsjo.blogg.se

SVAR: Hör av dig till [email protected]

//A  ([email protected])
om Glädjerus på Soreca!:
Hej Och Jag Vill Så Gärna Även Att Jag Ser Att Flera Är Intresserade Så Behöver Jag Värkligen Lollipop! För Annars Kommer MIn Ridskola Aldrig igång :(

Svar: Lolli e inte till salu!

ronia om vackert!:
hejsan! hade gärna velat ha den där cherry ja!
jag vill ha en till hingst till mitt lilla stuteri,jag tycker mycket om hingstar och tycker att den här hästen var jättesöt!:)

SVAR: Skulle vara jätte kul om du ville köpa honom! han e underbar! och endast 5 år.
hör av dig till [email protected]

Ell  ([email protected])
om LOLLI:
Hej!
Jag är ny med det här med lufthästar... :) Jag letar efter en häst att köpa nu för att sedan tävla lite smått och avla på (ska starta ett stuteri). Har du någon trevlig häst, gärna ett sto, som har ett bra temperament till salu? :D
/Ell

SVAR: Chassie är den perfekta hästen för dig! titta in på http://soreca.blogg.se/category/hastar-ponnys-till-salu.html och hör av dig!

H om lägger nog av...:
Förstår lite, men man är aldrig för stor för att leka;) Foortfarande jättebra blogg trots bloggbrist:D

SVAR: klart man inte blir förstor för det, men jag har typ växt ifrån det och tycker inte det är kul...

Jennifer (Jempa)  ([email protected]) om LOLLI:
Hej! jag är väldigt intresserad av Lollipop sen när hon kommer ut till salu!:)
Förresten så har jag hästar till salu som ni kanske kan lägga ut på eran blogg och se om någon vill köpa?:)<3

SVAR: Hej! ja, du kanske kan "tinga" henne (så att du har förtur). och vi KANSKE kan lägga ut ett inlägg om dina hästar när vi har tid!

Jempa<3  ([email protected])
om lägger nog av...:
Synd att du slutar.....Vem är det istället för dig?
Men hur gammal är R då? För hon ska väl inte sluta...

SVAR: vi har inte anställt nån än! men vi kommer leta! R kommer inte sluta som det ser ut nu!

 D  ([email protected]) om lägger nog av...:
nej tänk på alla andra på ridskolan.ni kan ju leka hemma ir i smyg.ridskolan kan ju inte bara läggas ner p.g.a att ni inte vill leka längre.kan inte E och någon annan sköta den!
// MVH D

SVAR: vi leker redan i smyg... ridskolan kommer absolut INTE (!!!!!) läggas ner! R och E (samt nån ny) kommer att fortsätta driva länge till!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alla verkar ha uppfattat detta om att jag ska sluta! jag slutar inte förräns EFTER sommaren!
och kanske kommer det att komma nån ny i mitt ställe!
och jag kanske slänger in ett och ett annat inlägg ibland! för man kommer nog ALDRIG att helt sluta! alla nya människor och hästar kommer alltid finnas i mitt hjärta! förstår ni nu?


hopppas att ni fick lite svar på era funderingar!

//S

2011-06-14 | 15:30:26 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» //A

Vad synd att du ska sluta .... Om du undrar varför jag updaterar så dåligt är det för att mitt konto inte funkar :( Jaja är snart tbx med updateringar :)

2011-06-15 // 15:50:02
» jlrk

åh, jag bara avgudar er blogg! vi vill vara lika känd som ni är!):

det vore snällt om någon kunna länka och sånt om vår blogg!

vi bara avgudar soreca!!!!!

//jlrk

2011-06-16 // 13:57:48
» jlrk

ni får bara inte sluta!!!!!!!!!!!!!!!! det kommer att bli jättetråkigt utan er!

vi går in på eran blogg nästan varenda dag och därför får ni inte sluta!



snälla!

2011-06-16 // 14:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback